גם בהינתן העובדה, כי זה מכבר הפכה רשת האינטרנט לזירה העסקית והשיווקית העצמתית המרכזית, זירה אפקטיבית ביותר, עדיין יש חשיבות רבה גם לנוכחות בזירות אחרות. פרסום חוצות הוא אחת החשובות בהן.
שלטי חוצות גדולים ובולטים מהווים פלטפורמה שיווקית שלא ניתן להתעלם ממנה. רבים מכם שנוסעים בנתיבי איילון ודאי רואים דוגמנים ודוגמניות מפרסמים חברות שונות על שלטי חוצות בגודל עצום.
שלטי חוצות שנראים בשל גודלם גם תוך כדי נסיעה במכונית נחשפים לעיני כמות גדולה מאוד של בני אדם, אשר כל אחד מהם עשוי להיות לקוח פוטנציאלי. חברות יכולות למתג עצמן באמצעות שלטי חוצות ובכך להגביר את החשיפה אליהן באופן משמעותי. בהעדר יכולת להתעמק בפרטים, עיקר החשיבות והתועלת שמושגת באמצעות שלטי חוצות היא חשיפת חברה או עסק באמצעות הלוגו שלהם, צבעי המותג, וסלוגן קצר וקליט, שניתן לקרוא אותו במלואו גם בחשיפה של שניות אחדות בלבד.
להיראות גם בחשכה
האפקט והאפקטיביות של שלטי חוצות מוארים הוא בחשיפה הממושכת אליהם -24 שעות ביממה. האטרקטיביות של שלטי חוצות היא ביכולת להיחשף לעיני מספר עצום של לקוחות פוטנציאליים בתוך זמן קצר. היות שיש רבים שאינם גולשים באינטרנט ולא קוראים עיתונים, שלטי החוצות מהווים עבורם האפיק והערוץ הכמעט יחיד שבאמצעותו הם יכולים להיחשף למותגים.
טוב ויפה מראה עיניים לכן חשוב לעצב שלט חוצות שייראה מושך ונעים לצפייה. על מנת ליצור עניין וגירוי אצל הצופים להתמקד לא רק בעצם קיומו של שלט החוצות אלא גם בתוכן שבו כדאי ומומלץ לכתוב בו "משפט מחץ" או סלוגן יצירתי של המותג, אשר יסב את תשומת הלב ויניע את המתבונן בשלט להשהות עליו את מבטו עוד שניות אחדות.
בעולם של גירויים חזותיים רבים המתחלפים במהירות, יש חשיבות לעיצוב השלט, לבהירות המסר שלו, ליצירת תחושה מיידית אצל המתבונן בו שהוא, הצופה, עשוי להפיק תועלת או הנאה מהמוצר או מהשירות. הדבר נכון בעיקר כאשר המותג שלכם מופיע על שלט חוצות שבו הפרסומות מתחלפות בתדירות גבוהה, כסרט נע המורכב תמונות-תמונות.
מיתוג נכון, אטרקטיבי ואפקטיבי מהווה מנוע ומנוף שיווקי רב עצמה. ככל שפרסום על שלט חוצות גורם לצופה בו להזדהות עם המוצר, עם הערכים שמוטמעים ומשתקפים בו
; ככל שהמוצר עונה אל צורך בסיסי
; ככל שהמוצר נתפס ככזה המשדרג את איכות החיים
; ככל שהמוצר נתפס כמלהיב וככזה שכל עוד לא רכשתם אותו " אתם לא יודעים מה אתם מפסידים", כך צפוי גידול בכמות ובקצב המכירות שלו.
בהעדר ניתוח מקצועי קשה לדעת מה משקלו של פרסום חוצות בהחדרתו של מותג לשוק אבל אין כל ספק כי סיכוייו לחדור לשוק גדלים באופן משמעותי ככל שהוא מתנוסס על שלטי חוצות באופן שלא ניתן להתעלם ממנו.